Šta sve utiče na vrednost vaših nekretnina?

Utiču mnogi faktori: okruženje, lokacija, način održavanja zajedničkih prostorija, kvalitet objekata, a kao krov svega navedenog – način upravljanja datim objektom.

Usluga Upravljanje i administracija predstavlja krov u održavanju objekata!

Prema dosadašnjim analizama, 96% naših korisnika kombinuje ovu uslugu sa drugim uslugama iz našeg portfolija, jer na taj način obezbeđuju sebi mnoge pogodnosti:

  • Osobu za kontakt i tim stručnih saradnika za održavanje objekta
  • Pripremu plana i programa održavanja
  • Vođenje sednica skupština stanara i izrada zapisnika.
  • Pomoć pri registraciji stambenih zajednica i formiranja zajednica.
  • Usluge CALL centra – prijem informacija o kvarovima i pravovremeno informisanje korisnika.
  • Komunikacija sa komunalnim službama radi sprovođenja inicijativa korisnika
  • Prikupljanje i analiza ponuda za pojedine radove, vanredne popravke i nabavke
  • Vođenje celokupne knjigovodstvene dokumentacije i računovodstva za potrebe stambene zajednice
  • Kreiranje internet portala za potrebe naselja sa integrisanim sistemom prijave kvarova i upućivanje reklamacija putem ticketing sistema.
  • Pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije
  • Izrada izveštaja za potrebe Skupštine stambene zajednice – informisanje stanara o statusu analitike uplate i dugovanja, procesuiranje naplate usluga
  • Izrada pojedinačnih uplatnica za vlasnike svakog posebnog dela
  • Izveštavanje klijenata o radovima na održavanju
  • Analiza troškova, istorija održavanja i intervencija

Izborom ove usluge dobijate sigurnog i dugogodišnjeg partnera u očuvanju vrednosti objekata; olakšavate rad upravnika iz redova stanara, dobijate brze, precizne i pravovremene informacije pozivom Call centra.

Sve Vaše reklamacije i inicijative će biti uzete u obzir – neće biti zaboravljene nakon poziva, već će putem ticketing sistema biti automatski prosleđene na dalju realizaciju.

Ukoliko vam je cilj očuvanje vrednosti vašeg objekta, kontaktirajte nas.