• Priprema plana i programa održavanja
  • Vođenje sednica skupština stanara i izrada zapisnika.
  • Pomoć pri registraciji stambenih zajednica i formiranja zajednica.
  • Usluge CALL centra – prijem informacija o kvarovima i pravovremeno informisanje korisnika.
  • Komunikacija sa komunalnim kućama u slučaju kvarova
  • Praćenje rada podizvođača
  • Prikupljanje i analiza ponuda za pojedine radove, vanredne popravke i nabavke
  • Kreiranje inicijativa, prikupljanje potpisa i upućivanje istih prema nadležnim institucijama i JKP- ima
  • Vođenje celokupne knjigovodstvene dokumentacije i računovodstva za potrebe Skupštine stambene zajednice
  • Kreiranje portala za potrebe naselja sa integrisanim sistemom prijave kvarova i upućivanje reklamacija putem ticketing sistema.
  • Pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije
  • Izrada izveštaja za potrebe Skupštine stambene zajednice – informisanje stanara o statusu analitike uplate i dugovanja, procesuiranje naplate usluga
  • Izveštavanje klijenata o radovima na održavanju
  • Analiza troškova, istorija održavanja i intervencija