Skip to content
ADMINISTRACIJA
You are here:
- Home
- ADMINISTRACIJA
- Priprema plana i programa održavanja
- Vođenje sednica skupština stanara i izrada zapisnika.
- Pomoć pri registraciji stambenih zajednica i formiranja zajednica.
- Usluge CALL centra – prijem informacija o kvarovima i pravovremeno informisanje korisnika.
- Komunikacija sa komunalnim kućama u slučaju kvarova
- Praćenje rada podizvođača
- Prikupljanje i analiza ponuda za pojedine radove, vanredne popravke i nabavke
- Kreiranje inicijativa, prikupljanje potpisa i upućivanje istih prema nadležnim institucijama i JKP- ima
- Vođenje celokupne knjigovodstvene dokumentacije i računovodstva za potrebe Skupštine stambene zajednice
- Kreiranje portala za potrebe naselja sa integrisanim sistemom prijave kvarova i upućivanje reklamacija putem ticketing sistema.
- Pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije
- Izrada izveštaja za potrebe Skupštine stambene zajednice – informisanje stanara o statusu analitike uplate i dugovanja, procesuiranje naplate usluga
- Izveštavanje klijenata o radovima na održavanju
- Analiza troškova, istorija održavanja i intervencija
Go to Top