Šta sve utiče na vrednost vaših nekretnina?

Utiču mnogi faktori: okruženje, lokacija, način održavanja zajedničkih prostorija, kvalitet objekata, a kao krov svega navedenog – način upravljanja datim objektom.

Usluga Upravljanje i administracija predstavlja krov u održavanju objekata!

Prema dosadašnjim analizama, 96% naših korisnika kombinuje ovu uslugu sa drugim uslugama iz našeg portfolija, jer na taj način obezbeđuju sebi mnoge pogodnosti:

  • osobu za kontakt i tim stručnih saradnika za održavanje objekta;
  • pripremu plana i programa održavanja;
  • vođenje sednica skupština stanara i izrada zapisnika;
  • pomoć pri registraciji stambenih zajednica i formiranja zajednica;
  • usluge Call centra – prijem informacija o kvarovima i pravovremeno informisanje korisnika;
  • komunikacija sa komunalnim službama radi sprovođenja inicijativa korisnika;
  • prikupljanje i analiza ponuda za pojedine radove, vanredne popravke i nabavke;
  • vođenje celokupne knjigovodstvene dokumentacije i računovodstva za potrebe stambene zajednice;
  • kreiranje internet portala za potrebe naselja sa integrisanim sistemom prijave kvarova i upućivanje reklamacija putem ticketing sistema;
  • pribavljanje i arhiviranje tehničke dokumentacije;
  • izrada izveštaja za potrebe Skupštine stambene zajednice – informisanje stanara o statusu analitike uplate i dugovanja, procesuiranje naplate usluga;
  • izrada pojedinačnih uplatnica za vlasnike svakog posebnog dela;
  • izveštavanje klijenata o radovima na održavanju;
  • analiza troškova, istorija održavanja i intervencija.

Izborom ove usluge dobijate sigurnog i dugogodišnjeg partnera u očuvanju vrednosti objekata; olakšavate rad upravnika iz redova stanara, dobijate brze, precizne i pravovremene informacije pozivom Call centra.

Sve Vaše reklamacije i inicijative će biti uzete u obzir – neće biti zaboravljene nakon poziva, već će putem ticketing sistema biti automatski prosleđene na dalju realizaciju.