Portirska služba obezbeđuje da u vašem objektu imate stalno prisustvo jednog ili više službenika. Oni mogu biti stacionirani u prostoriji za video monitoring, na recepciji ili u spoljašnjem delu stambenog ili poslovnog kompleksa.

Koja su zaduženja naših portirskih službenika?

  • prate zajednički video nadzor, sistem dojave požara i detekcije gasa;
  • odgovorni su za pravovremenu reakciju i adekvatno postupanje u slučaju vanrednih situacija (požar, poplave i drugo);
  • sprečavaju štete u slučaju havarija (pucanja cevi, izlivanje vode, problemi na elektroinstalacijama i drugo);
  • sarađuju i komuniciraju sa licima koja posećuju vašu zgradu;
  • intervenišu u slučaju uočenog nepoštovanja kućnog reda i pravila ponašanja, kao i u slučaju nepropisnog parkiranja (koordinacija sa komunalnim službama);
  • redovno prate stanje i aktivnosti na terenu putem zajedničkog sistema nadzemnog i podzemnog video monitoringa;
  • čuvaju i izdaju ključeve zajedničkih i tehničikih prostorija i vode evidenciju o izdavanju ključeva;
  • vode Knjige zapažanja i evidenciju o aktivnostima i posetiocima u objektu i perimetru;
  • primaju hitne pozive, evidentiraju prijave i komuniciraju i koordinišu sa tehničkom službom na objektu.

Dužnosti portirske službe se prilagođavaju potrebama objekata i vašim zahtevima.

Dopustite nama da rešavamo tekuće probleme, a vi se posvetite stvarima u kojima zaista uživate.