Portirska služba obezbeđuje da u vašem objektu imate stalno prisustvo jednog ili više službenika. Oni mogu biti stacionirani u prostoriji za video monitoring, na recepciji ili u spoljašnjem delu stambenog ili poslovnog kompleksa.
Koja su zaduženja naših portirskih službenika?
- prate zajednički video nadzor, sistem dojave požara i detekcije gasa;
- odgovorni su za pravovremenu reakciju i adekvatno postupanje u slučaju vanrednih situacija (požar, poplave i drugo);
- sprečavaju štete u slučaju havarija (pucanja cevi, izlivanje vode, problemi na elektroinstalacijama i drugo);
- sarađuju i komuniciraju sa licima koja posećuju vašu zgradu;
- intervenišu u slučaju uočenog nepoštovanja kućnog reda i pravila ponašanja, kao i u slučaju nepropisnog parkiranja (koordinacija sa komunalnim službama);
- redovno prate stanje i aktivnosti na terenu putem zajedničkog sistema nadzemnog i podzemnog video monitoringa;
- čuvaju i izdaju ključeve zajedničkih i tehničikih prostorija i vode evidenciju o izdavanju ključeva;
- vode Knjige zapažanja i evidenciju o aktivnostima i posetiocima u objektu i perimetru;
- primaju hitne pozive, evidentiraju prijave i komuniciraju i koordinišu sa tehničkom službom na objektu.
Dužnosti portirske službe se prilagođavaju potrebama objekata i vašim zahtevima.
Dopustite nama da rešavamo tekuće probleme, a vi se posvetite stvarima u kojima zaista uživate.